Partint d'una de les entrades inicials d'aquest blog al voltant de com treballar les pròpies competències que tenia inicialment i poder-hi millorar, avui tenc l'objectiu de reflexionar sobre el meu procés d'aprenentatge, tenir en compte les competències treballades i millorades, i algunes possibles mancances que encara perdurin, si escau.
Pel que fa a la primera competència, sobre l'autonomia en l'aprenentatge, tot i que la meva reflexió inicial era al voltant de l'assoliment de gran part d'aquesta competència, gràcies a l'assignatura l'he poguda treballar i perfeccionar. Tot i que sempre som més partidària de treballar en equip, de consultar i sentir-me recolzada, pens que també se treballar de manera autònoma passant per la recerca, la reflexió i l'elaboració de conclusions.
En quant a la segona competència, ja remarcava la necessitat de seguir-hi treballant a causa de la seva importància. De fet, en aquesta entrada mateix segueixo aprofundint-hi, i crec fonamental no deixar-la mai de banda, i encara més el dia que em dediqui a la professió de mestra. Dia a dia he intentat arribar al perquè dels actes, tan propis com de les altres mestres, identificar febleses i virtuts, marcar-me uns objectius clars i resoldre tot tipus de dubte que em sorgia. És per això que a la pràctica, crec que és una de les competències (tant generals com específiques en cada un dels diferents subpunts) que més he treballat i millorat.
Amb tot això també hi podria anar lligada la competència 3.2, sobre la qual inicialment ja hi feia especial esment, i sobre la que pens que he anat incidint sovint. He seguit amb el treball que ja vaig comentar, i m'ha servit per entendre millor les diferents pràctiques que s'han dit a terme. De la mateixa manera, la 3.3 l'hem treballada especialment en la realització dels diferents treballs i documents que hem hagut de lliurar durant es pràcticum (fora de l'assignatura), i tot i que no sigui una de les competències que he etiquetat en les entrades d'aquest blog, pens que l'he treballada i aprofundida en altres moments de treball i dedicació.
Pel que fa a la quarta competència ha sigut molt útil el treball de reflexió, compartir i comparar bones practiques. En el quadern d'activitats de l'assignatura he pogut realitzar moltes activitats que m'han estat de gran ajuda per poder arribar a l'assoliment d'aquestes.
Finalment, tenint en compte una "por" inicial sobre la que vaig parlar al voltant de la quinta competència a causa de no haver elaborat mai abans un projecte de millora, pens que la dedicació i implicació en l'elaboració d'aquest i tots els aspectes que comporta dit treball, han sigut més que reconfortables en quant a inversió en aprenentatges i assoliment de les competències.
(El perquè de les competències: Tal i com ja es pot veure en el cos de l'entrada, per dur-la a terme he tengut en compte molts aspectes diferents i, en conseqüència, he treballat en si mateixes diferents competències. Ara bé, pens que concretament i de manera més centrada, he treballat sobretot la 2.4 i la 2.6, ja que he hagut de tenir en compte el meu procés d'aprenentatge i argumentar-lo per poder dur a terme aquesta entrada).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada